مادر (دوزبانه)
نوشته شده توسط : maryam

مادر
من خودم وقتی این داستانو خوندم گریه کردم حتما این داستانو بخونید خیلی تکون دهندست...
my mother only had one eye; i hated her.. she was such an embarrassment
مادر من فقط يك چشم داشت . من از اون متنفر بودم ... اون هميشه مايه خجالت من بود


She cooked for students & teachers to support the family
اون براي امرار معاش خانواده براي معلم ها و بچه مدرسه اي ها غذا مي پخت


There was this one day during elementary school where my mom came to say hello to me
يك روز اومده بود دم در مدرسه كه به من سلام كنه و منو با خود به خونه ببره


I was so embarrassed.
How could she do this to me?
خيلي خجالت كشيدم . آخه اون چطور تونست اين كار رو بامن بكنه ؟


I ignored her, threw her a hateful look and ran out
به روي خودم نياوردم ، فقط با تنفر بهش يه نگاه كردم وفورا از اونجا دور شدم


The next day at school one of my classmates said
"EEEE, your mom only has one eye!“
روز بعد يكي از همكلاسي ها منو مسخره كرد و گفت هووو .. مامان تو فقط يك چشم داره


I wanted to bury myself
I also wanted my mom to just disappear
فقط دلم ميخواست يك جوري خودم رو گم و گور كنم . كاش زمين دهن وا ميكرد و منو ..
كاش مادرم يه جوري گم و گور ميشد...



So I confronted her that day and said, " If you're only gonna make me a laughing stock, why don't you just die?!!!
"روز بعد بهش گفتم اگه واقعا ميخواي منو شاد و خوشحال كني چرا نمي ميري ؟


My mom did not respond...
اون هيچ جوابي نداد....


I didn't even stop to think for a second about what I had said, because I was full of anger

حتي يك لحظه هم راجع به حرفي كه زدم فكر نكردم ، چون خيلي عصباني بودم

I was oblivious to her feelings
احساسات اون براي من هيچ اهميتي نداشت

I wanted out of that house, and have nothing to do with her
دلم ميخواست از اون خونه برم و ديگه هيچ كاري با اون نداشته باشم


So I studied real hard, got a chance to go to Singapore to study
سخت درس خوندم و موفق شدم براي ادامه تحصيل به سنگاپور برم


Then, I got married
I bought a house of my own
I had kids of my own
اونجا ازدواج كردم ، واسه خودم خونه خريدم ، زن و بچه و زندگي...

I was happy with my life, my kids and the comforts
از زندگي ، بچه ها و آسايشي كه داشتم خوشحال بودم

Then one day, my mother came to visit me
تا اينكه يه روز مادرم اومد به ديدن من


She hadn't seen me in years and she didn't even meet her grandchildren
اون سالها منو نديده بود و همينطور نوه ها شو


When she stood by the door, my children laughed at her, and I yelled at her for coming over uninvited
وقتي ايستاده بود دم در بچه ها به اون خنديدند و من سرش داد كشيدم كه چرا خودش رو
دعوت كرده كه بياد اينجا ، اونم بي خبر



I screamed at her, "How dare you come to my house and scare my children!"
GET OUT OF HERE! NOW!!!“
سرش داد زدم “: چطور جرات كردي بياي به خونه من و بجه ها رو بترسوني؟!”
گم شو از اينجا! همين حالا


And to this, my mother quietly answered, "Oh, I'm so sorry. I may have gotten the wrong address," and she disappeared out
of sight
اون به آرامي جواب داد : “ اوه خيلي معذرت ميخوام مثل اينكه آدرس رو عوضي
اومدم “ و بعد فورا رفت واز نظر ناپديد شد


One day, a letter regarding a school reunion came to my house in Singapore
يك روز يك دعوت نامه اومد در خونه من درسنگاپور براي شركت درجشن تجديد ديدار
دانش آموزان مدرسه


So I lied to my wife that I was going on a business trip
ولي من به همسرم به دروغ گفتم كه به يك سفر كاري ميرم


After the reunion, I went to the old shack just out of curiosity
بعد از مراسم ، رفتم به اون كلبه قديمي خودمون ؛ البته فقط از روي كنجكاوي


My neighbors said that she died
همسايه ها گفتن كه اون مرده


I did not shed a single tear
ولي من حتي يك قطره اشك هم نريختم


They handed me a letter that she had wanted me to have
اونا يك نامه به من دادند كه اون ازشون خواسته بود كه به من بدن


"My dearest son,
I think of you all the time. I'm sorry that I came to Singapore and scared your children
اي عزيزترين پسر من ، من هميشه به فكر تو بوده ام ، منو ببخش كه به خونت تو سنگاپور اومدم و بچه ها تو ترسوندم ،


I was so glad when I heard you were coming for the reunion
خيلي خوشحال شدم وقتي شنيدم داري ميآي اينجا


But I may not be able to even get out of bed to see you
ولي من ممكنه كه نتونم از جام بلند شم كه بيام تورو ببينم


I'm sorry that I was a constant embarrassment to you when you were growing up
وقتي داشتي بزرگ ميشدي از اينكه دائم باعث خجالت تو شدم خيلي متاسفم


You see........when you were very little, you got into an accident, and lost your eye
آخه ميدوني ... وقتي تو خيلي كوچيك بودي تو يه تصادف يك چشمت رو از
دست دادي


As a mother, I couldn't stand watching you having to grow up with one eye
به عنوان يك مادر نمي تونستم تحمل كنم و ببينم كه تو داري بزرگ ميشي با يك چشم


So I gave you mine
بنابراين چشم خودم رو دادم به تو


I was so proud of my son who was seeing a whole new world for me, in my place, with that eye
براي من اقتخار بود كه پسرم ميتونست با اون چشم به جاي من دنياي جديد رو بطور كامل ببينه


With my love to you
با همه عشق و علاقه من به تو

Your mother
مادرت




:: بازدید از این مطلب : 694
|
امتیاز مطلب : 34
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : جمعه 8 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
پسر شیطون در تاریخ : 1392/12/15/4 - - گفته است :
سلام
وب خوبی داری
به وبلاگ من سر بزن اگه با تبادل لینک موافق بودی منو با عنوان وبم لینک کن وخبرم کن تا لینکت کنم

/weblog/file/img/m.jpg
دختر خوشمله در تاریخ : 1392/12/10/6 - - گفته است :
سلاااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااام عزیزم خوبی؟؟؟؟ خیلی وب قشنگی داری واقعا لذت بردم ممنون میشم به سایت منم یه سری بزنی خیلی دوس دارم از نزدیک ببینمت دوست دارم بووووووووووووس منتظرتم گلم بابای

/weblog/file/img/m.jpg
ادرس فا در تاریخ : 1392/10/27/5 - - گفته است :
سلام
شما ميتوانيد با استفاده از سایت پر قدرت ما
ادرس سایت های معتبر موزیک+فیلم+سریال+فروش هاست و سرور اختصاصی+چت روم+سایت های بزرگ خبری+را به صورت کاملا رایگان مشاهده و وارد ان سایت ها بشید و بدون سردرگمی در اینترنت ادرس سایت هارا پیدا کنید.شما نیز میتوانید ادرس سایت خود را در ادرس فا ثبت کنید همین الان به ادرس فا بیاید برای ثبت ادرس سایت خود و مشاهده سایت های معتبر و بزرگ ایرانی.همه اين خدمات کاملا رايگان!
ادرـــــــــــــــــــــــس فــــــــــــــا

/weblog/file/img/m.jpg
یاهو شارژ در تاریخ : 1392/8/7/2 - - گفته است :
یاهو شارژ
فروش کارت شارژ
ایرانسل
رایتل
همراه اول
تالیا
و.....
به قیمت عمده
همراه با قرعه کشی روزانه!
yahooo.1000charge.com


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: